ڪسے سوال مےکند:

ڪسے سوال مےکند:
به خاطر چه زنده‌اے؟

و من براے زندگے
تو را بهانه مےکنم ...


[نیما یوشیج]
دیدگاه ها (۳)

با روح من از روز ازل یارترینی ❤️

دارو به چه کار می اید؟!لبخند تو تسکین است :)

.‌‌..

آه ‌‌...

🌹🍃متن قشنگیہ 👌تا بہ حال بہ آپارتمان دقت ڪردے سقف زندگیہ یڪے ...

🌹🍃متن قشنگیہ 👌تا بہ حال بہ آپارتمان دقت ڪردے سقف زندگیہ یڪے ...

نیما و اشکان😍😍سوال پست:تو کدوم شهر زندگی میکنی؟من تهران

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط