استفاده از آدم به عنوان مانکن پشت ویترین یکی از مغازه‌های

استفاده از آدم به عنوان مانکن پشت ویترین یکی از مغازه‌های پاساژ فردوسی تهران!

توی همه جای جهان ربات داره جای انسان رو میگیره توی ایران برعکسه، لابد اشتغال زایی جدیده و ما خبر نداریم😐
دیدگاه ها (۳)

عمل زیبایی بینی به شیوه کاملا طبیعی

شعور اجتماعی جامعه را ارج نهیم...

🔺 آخر سال استو دارد بهار می آید تا همه چیز را تازه کندسال، م...

جالبه بدونید بر طبق نتایج پژوهشهای علمی، لبخند زدن باعث تقوی...

تناسخ به دنیایی دیگر پارت ۲۱

رمان انیمه ای ~اگه تو در سگ های ولگرد بانگو بودی~ p1

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط