سلام

سلام
من یه پرسپولسیه دو آتیشه ام . . .
یه دورانی مهدی عشقم بود . . .
گلهاش به چین و آمریکا و . . . هنوز با تموم جزییاتش یادمه . . .

ولی. . .

اینا هیچکدوم باعث نمیشه ازین پست مهدی متاسف و شرمنده نباشم. . .

مهدی عزیز . . .؛

اوناییکه تو سوریه وعراق و . . . جونشونو کف دست گرفتن و میجنگن و سر میبازن . . برا اعتقاداتشون رفتن نه چیز دیگه . . .

اونا مرد عملن نه شعار. . .

پس ماهم مرد عمل باشیم نه حرف . . !!!

عزیز دل . . .

فراموش نکن بخش بزرگی از امنیتمونو مدیون این عزیزان جان برکف هستیم . . .

نمیخواد ازشون حمایت کنیم نه . . .!

فقط . . . ؛

زخم زبون نزنیم . . .

همین . . . !!!

این انتظار زیادی نیست . . . اصلا نیست !

یاعلی.

#بسیج_سایبری
دیدگاه ها (۳)

🌹  آخرین دست نوشته رتبه اول کنکور پزشکی 1364🌹 چه کسی می تو...

🌹 شهید شاهرخ ضرغام🌹 💠 سفر به مشهد💠 کاباره را رها کرد. عصر بو...

بدون شرح . . . !!!#بسیج_سایبری

بدون شرح . . . !!!#بسیج_سایبری

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط