حکایت ما آدمها ,حکایت کفشهایی هست که آگه جفت نباشند ,هر ک
حکایت ما آدمها ,حکایت کفشهایی هست که آگه جفت نباشند ,هر کدومشون هر چقدر شیک باشند ,نو باشند,تا همیشه لنگه به لنگه هستند, کاش خدا وقتی آدمها رو می آفرید جفت هرکس رو باهاش می آفرید,تا این همه آدمهای لنگه به لنگه زیر این سقفها ,به اجبار خودشون رو جفت نشون نمیدادند
- ۶۲۵
- ۰۵ شهریور ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۱۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط