شوهر خاله ی من یه بار جوونیش گل یا پوچ زده سر نوشابه
شوهر خاله ی من یه بار جوونیش گل یا پوچ زده سر نوشابه
اون سری داشت میگفت من جوونیم، زندگیمو تو قمار باختم تهش هیچی نیست 😐
اون سری داشت میگفت من جوونیم، زندگیمو تو قمار باختم تهش هیچی نیست 😐
- ۸.۰k
- ۱۳ دی ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط