واسه ما که اینجوریه واس شما نمیدونم....خخخخخ

واسه ما که اینجوریه واس شما نمیدونم....خخخخخ
دیدگاه ها (۱)

دلیل نوشابه نخوردن من سر سفره ...خخخخخ

از کدوم یک از این جور تیپا خوشتون میاد??? راستشو بگین

.......

خخخخخ

شما رو نمیدونم اما خونه ما اینجوریه🥴😂🤌

نمیدونم برايه من فقط اینجوریه یا نه برايه شما هم دایرکت بالا...

الان که یلدا نیس 😄 ذخیرش کن بزار واسه یلدا بفرست واس رفیقات ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط