طبق گفته خبرنگار بیرسن سریال "وحشی" به دلیل جریمه ای که R
طبق گفته خبرنگار بیرسن سریال "وحشی" به دلیل جریمه ای که RTÜK برای سریال اعمال کرده به مدت 2 هفته پخش نخواهد شد.
- ۱.۲k
- ۱۵ آذر ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط