وقتی انلاین و هیچ غلطی نمیتونی بکنی #دختر#غم#اشک

وقتی انلاین و هیچ غلطی نمیتونی بکنی #دختر#غم#اشک
دیدگاه ها (۲)

بگین ایشالا خخخخخ

فداتم مادر #مادر#،عشق

بله بله دقیقا خخخخخخ

به افتخار دخترای استقلالی ویس

دلت براش تنگ شده ولی نمیتونی هیچ غلطی بکنی💔🥀

وقتی دوباره اون حس تخمی برمیگرده و نمیتونی دربارش کاری بکنی

تو کدوم خری هستیو میخوای چه غلطی بکنی❔️❕️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط