در مردها حسی هست که اسمشو میذارن "غیرت",,,
در مردها حسی هست که اسمشو میذارن "غیرت",,,
و به همون حس در خانمها میگن "حسادت",,,
اما من به هردوشون میگم "عشق" ,,,
تا عاشق نباشی : نه غیرتی میشی نه حسود ,,,
و به همون حس در خانمها میگن "حسادت",,,
اما من به هردوشون میگم "عشق" ,,,
تا عاشق نباشی : نه غیرتی میشی نه حسود ,,,
- ۹۸۵
- ۰۵ مرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط