دالم نقاشی میکشم

دالم نقاشی میکشم
یه سرم توی ویسگون یه سرم توی نقاشی
دیدگاه ها (۰)

جر خوردم😂😂😂😂

قلب من به هفت تیکه تقسیم شده....چون هفت تا فرشته توش زندگی م...

بی تی اس از چه چیزی میترسه؟

کی خیلی بدش میاد حرف به بی تی اس بزنن؟ بهم بگه

آرت جدید...

نقاشی میکشم چون....🌀

کپشن چک.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط