خسته نشدید این‌قدر داخل کامنت های تیک تاک میگید چرا نیوشا

خسته نشدید این‌قدر داخل کامنت های تیک تاک میگید چرا نیوشارو فالو داری چرا مانیکس رو فالو داری چرا بعد کات هنوزم متین رو فالو داری وا بس کنید بکشید بیرون
دیدگاه ها (۴)

بچه‌ها من ایونت کسی نرفتم اون کسی که دیروز رفته بود ایونت هل...

منم از آهنگ چیزی نمی‌فهمم🤠

این پست برای افرادیه که پیج تیک تاک دارن ولی دیده نشده شما م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط