مــاکـو حــالہ لـــأن صـــاحـبــــ الحـــــالہ حالتـــــہ

مــاکـو حــالہ لـــأن صـــاحـبــــ الحـــــالہ حالتـــــہ حالــــــہ
دیدگاه ها (۲)

...

ﻫــــــــﯽ ﺭﻓﯿﻖ ... ﺯﯾﺎﺩﯼ ﺧﻮﺑﯽ ﻧﮑﻦ ! ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺍﺳﺖ ، ﻓﺮﺍﻣﻮﺷﮑﺎ...

اگر خوابت اومد بیا تو چشمام ،اگه اشک نگذاشت بیا تو قلبم بخوا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط