امممم آلمان کو.نی وقت خواب منو گرفتی که از این تیم گ.وزو
امممم آلمان کو.نی وقت خواب منو گرفتی که از این تیم گ.وزو ببازی ؟ هاااا داهه آلمان تو همیشه میبردی بازی ساحل عاجو که با شانس بردی و ریدی اونو که ۷ تا زدیییی بعد از اینا میبازیییی حداقل خوبه این تیم صعود کرد خب چههه مثلا قهرمانه؟ اااااااااااا
- ۴۸۹
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط