💕
💕
منِ سرما زده را گرم در آغوش بگیر
به هوای بغلـت بود که سرما خوردم...!
💞 💞
💞
منِ سرما زده را گرم در آغوش بگیر
به هوای بغلـت بود که سرما خوردم...!
💞 💞
💞
- ۴۷۹
- ۰۹ بهمن ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط