همیشه برایم سوال است ... !!!

همیشه برایم سوال است ... !!!
اگر قرار بود روزی او را نبینم ... ،
چرا خدا خواست که دوستش داشته باشم ... ؟!
دیدگاه ها (۵)

گستاخی خیالم را ببخشکه حتی لحظه اییادت را رها نمیکند ... !

عشق ، فراموش کردن نیست ، بلکه بخشیدن است !گوش کردن نیست ، بل...

یه چند روزی قرار نیست فعالیت داشته باشم دوستان🙏🏻

فئودور خان اعظم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط