لابلای ..........!
لابلای ..........!
ساز "نفس" هایت ......
پنهان می شوم ......
اشک می شوم ......
اه می شوم ......
غصه می شوم ......
و یک دنیا حسرت ......
تا بمانم .........!
تا بمانی .........!
من ! ساز حسرت نداشتنت را می نوازم ...
تو ! اما ...........
اه ، کنار امدن با این حقیقت را می کشی ...
بی خیال ..........؟
این غم انگیزترین ترانه ی دنیاست ........!!!
من این شبها ، "نفس"هایت را ترانه میسازم.
ساز "نفس" هایت ......
پنهان می شوم ......
اشک می شوم ......
اه می شوم ......
غصه می شوم ......
و یک دنیا حسرت ......
تا بمانم .........!
تا بمانی .........!
من ! ساز حسرت نداشتنت را می نوازم ...
تو ! اما ...........
اه ، کنار امدن با این حقیقت را می کشی ...
بی خیال ..........؟
این غم انگیزترین ترانه ی دنیاست ........!!!
من این شبها ، "نفس"هایت را ترانه میسازم.
- ۱.۶k
- ۲۴ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط