خیلی قشنگه دلم نیومد نفرستمش

خیلی قشنگه دلم نیومد نفرستمش
دیدگاه ها (۸)

...

؛)

تو یک زنی...زیبا باش!لباس خوب بپوش !خودت را به صرف قهوه ای د...

:-)

خیلی خوب بود دلم نیومد نزارمش

خیلی خوب بود دلم نیومد نزارم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط