ونه تاق...قزقوان

ونه تاق...قزقوان
دیدگاه ها (۱)

به یاد تمام شهدا.

دالاهووو...زنده باد کرمانشاه

شلونه الوكت وياك؟__خبرني عنه !هم مثلي تگظي إلليل ونه إعله ون...

خداکنه چشم سوم باز نشه اگرنه روز ونه شب داری گلم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط