دلتنگی آدم رابه خیابان میکشد...
دلتنگی آدم رابه خیابان میکشد...
دلتنگم
ومردم نمیفهمند
قدم زدن گاهی
ازگریه کردن غم انگیزتر است..
دلتنگم
ومردم نمیفهمند
قدم زدن گاهی
ازگریه کردن غم انگیزتر است..
- ۴.۱k
- ۱۶ دی ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط