خدا جونم ببخش که فراموشت کرده بودم ....

خدا جونم ببخش که فراموشت کرده بودم ....
ببخش که خودم میخواستم تقدیرو رقم بزنم ...
ببخش ..
دیدگاه ها (۳)

ویییییییی مییییخواااااامممم ....

heeee...

واااای مااااااماااانم اینا.... لپااااش

اخااااااااا بگیرین منو الان میخوووووورممممش ؟؟؟

gina_

اینو پست کرده بودم ولی تصمیم گرفتم خودم ادیتشو بزنم پس قبلیو...

بنده مرض هاکایی گرفتم و پروف سم گوذاشتم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط