-دوستم داری؟!
-دوستم داری؟!
+دوست داشتن جمله ضعیفیه واسه اون احساسی که من دارم❤ 👤 ✌
+دوست داشتن جمله ضعیفیه واسه اون احساسی که من دارم❤ 👤 ✌
- ۶۵۹
- ۲۴ مهر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط