بهتره تمومش کنیم!

بهتره تمومش کنیم!

نه اشکال نداره،ادامه میدیم.

ولی او آسیب می بینی /:

آره آسیب دیدم 🖤
دیدگاه ها (۰)

دیگه باید به پام بیوفتی 🖤

یه بالمو کندی! 🖤

من شمس الدین تو ام توام مولانام باش 💙🌸

خودکشی بدون درد.... 😂🖤

پارسی باید می بود ولی خب اشکال نداره 😌🤣

بدی کردید هم اشکالی نداره ارزشش خوب بودن بیشتر تا جبرانش🫡🫠🩷🌸...

اون موقع که تازه یه ماه بود آرمی بودم اینو دیدم و گفتم اشکال...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط