اقای ‏مجری: ریاضی چند شدی؟

اقای ‏مجری: ریاضی چند شدی؟
پسرعمه زا : چهار
-خجالت نمیکشی؟
+نه! اون خری که ازش تقلب کردم باید خجالت بکشه! 😄
دیدگاه ها (۲)

دردم از اینه که مارکم داره😐 شاید تو تولیدیش نارنجکی چیزی منف...

سایپا بر روی قله های افتخار 😑 😂 😂

تنبلی و ترفند

جلسه فوق سری ادمین ها

CALM BUT DANGEROUS part4(ویو جودی)-درسته جودی اون خیلی خطرنا...

زندگی شیرین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط