اقای مجری: ریاضی چند شدی؟
اقای مجری: ریاضی چند شدی؟
پسرعمه زا : چهار
-خجالت نمیکشی؟
+نه! اون خری که ازش تقلب کردم باید خجالت بکشه! 😄
پسرعمه زا : چهار
-خجالت نمیکشی؟
+نه! اون خری که ازش تقلب کردم باید خجالت بکشه! 😄
- ۸۸۴
- ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط