هرشب دلم بهانه ی تو...

هرشب دلم بهانه ی تو...
هیچ..
بگذریم.
امشب دلم دوباره تورا...
هیچ......
شب بخیر...
دیدگاه ها (۱)

حال دلم خوش نیست😔

دلتنگم وبا هیچ کس میل سخن نیست..

تنها یک نفراز تمام جهان کافیستکه ایمان بیاوریزندگیارزش زیستن...

اللهم عجل لولیک الفرج بدم الامام الشهید الخامنه

امشب دیگه خیلی زر زدم شب بخیر

امشب را تو برایم نقاشی کنتو رنگ بزن بخیالممیدانم که زیبا می ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط