بچه شاید من امروز نتونم بیام ویس .

بچه شاید من امروز نتونم بیام ویس .
فعلا ....
دیدگاه ها (۶)

یه کی بیاد با من بحرفه .

هنوز در قلب ما هستی کاپیتان .

gooooooooood night

(( فضاپیما ))

بچه ها من یه چند مدت فعالیت نمیکنم شاید ویس رو پاک کردم نمید...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط