علـــــی فـــانی...

علـــــی فـــانی...
تجــــلی طاهـــــا...
صداش عالیه خیلی قشنگ میخونه...
واسه این ایام کسایی ک مثل خودم معتاد آهنگ هستن خوبه...یعنی محشـــره...
دیدگاه ها (۲۰)

کــــــی با نـــگات جـــون میــگیـــره...

Yesssssssss,,,,,,,,,

خخخخ وای خدا مردم...فوشایی ک داد جا نشد ببخشید

:))))))))))))))))

مهم

تو این پست میخوام خودمو معرفی کنم

سلام به همگی .میخواستم یه چیزی بگم ممنون میشم بخونین.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط