هپی هپی هپیییی
هپی هپی هپیییی
پوستر سیزن ۳ بلولاک منتشر شد!
ظاهرا اکتبر ۲۰۲۶ منتشر میشه...*گوشیه نصف عالم گرفته شده ک-*
این چپترای مانگارو خیلی میدوستم امیدوارم مث سیزن قبلی گند نزنن ب گرافیک فقط بخاطر داستان ببینم
۰.۰.۰.۰.۰.۰.۰.۰.۰.۰.۰.۰.۰.۰.۰.۰.۰.۰.۰.۰.۰.۰.۰.۰.۰.۰.۰.۰.۰.
۰.۰.۰.۰.۰.۰.۰.۰.۰.۰.۰.۰.۰.۰
αɳเɱε ɳαɱε:#blue_lock
اسم انیمه: #بلولاک #قفل_ابی
پوستر سیزن ۳ بلولاک منتشر شد!
ظاهرا اکتبر ۲۰۲۶ منتشر میشه...*گوشیه نصف عالم گرفته شده ک-*
این چپترای مانگارو خیلی میدوستم امیدوارم مث سیزن قبلی گند نزنن ب گرافیک فقط بخاطر داستان ببینم
۰.۰.۰.۰.۰.۰.۰.۰.۰.۰.۰.۰.۰.۰.۰.۰.۰.۰.۰.۰.۰.۰.۰.۰.۰.۰.۰.۰.۰.
۰.۰.۰.۰.۰.۰.۰.۰.۰.۰.۰.۰.۰.۰
αɳเɱε ɳαɱε:#blue_lock
اسم انیمه: #بلولاک #قفل_ابی
- ۳.۸k
- ۲۰ خرداد ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط