س. مـن تا ۱۰ روز ویـس نمیـتونم بیـام وسـه اینـک گوشـی م م

س. مـن تا ۱۰ روز ویـس نمیـتونم بیـام وسـه اینـک گوشـی م مشـکل پیـدا کرده تا بره تـهران و برگرده چن روز زمان میـبره .!
وسـه همیـن از همه تون بابـت این مدت ک نیسـتم معذرت میـخام ولی همـه چی اوکی بـشه از خجـالت همه تون در میامــ
دیدگاه ها (۱۶)

.

.

.

.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط