همـچـون ساعـت شنی شــده ام

همـچـون ساعـت شنی شــده ام
کــه نـفــس هـای آخـرش را مـیـزنـد
و الـتـمـاس مـیـکــنــد
یـکـی پـیـدا شـود و بـرش گــردانـد
مــن هــم …
نه …! !
لـطــفـا بـرم نـگــردانـیـد ! ! !
بــگـذاریــد تــمام شــوم …
دیدگاه ها (۳)

خیلی سخته… به خاطر کسی که دوسش داری… همه چیز رو از سر ...

تنها ادامه میدهم در زیر بارانحتی به درخواست چتر هم جواب رد م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط