🔰وقتی با یک تیم رسانهای لوس اما کودن و پولدار طرف هستید!
✍ اختصاصی "۹ دی" || بعداز انتشار تصاویر مسدود بودن سامانه نمایندگان برای ثبت بیانیه و استیضاح توسط نمایندگان تهران(اینجا) که درنوع خود پس از بستن چهارماهه مجلس، اقدامی عجیب و در راستای #کودتای_پارلمانی تفسیر میشود، یکی از رسانههای اقماری رئیس مجلس، انتشار گسترده این خبر در رسانهها را نشانه پولپاشی عنوان کرد.(اینجا)
◼️گفت کافر همه را به کیش خود پندارد! وقتی دائما درحال گرفتن پروژه و سفارش پروژه رسانهای هستید، چنین تصوری از بازتاب یک خبر مهم، چیز عجیبی نیست. این رسانه کودن، بدون تکذیب این خبر (که البته به دلیل استنادات قابل تکذیب هم نبود) تنها به بازتاب آن اشاره کرد که این کار ازنظر منطقی به معنای پذیرفتن اصل خبر بود. بااین وجود این رسانه که از ضریب هوشی پایینی برخوردار است، درمطلب جدیدی ادعا کرد ما کجا نوشتهایم که بسته بودن سامانه را پذیرفتهایم!
◽️معمولا رسانههایی که فقط با ارتزاق منابع بیپایان مالی وصل به ... حمایت میشوند، مثل بچههای لوس و نونوری هستند که بدیهیات را نمیفهمند. کانال مذکور در ادامه، یادگاری دیگری از کودن بودن را برجای گذاشت وضمن عقبنشینی از ادعای قبلیاش نوشت: برفرض پولپاشی نکردید، چرا اخباری منتشر میکنید که مورد استقبال اپوزیسیون و دشمنان ولایت قرار بگیرد؟
◼️یکی باید به این بچه پولدارِ کودنِ لوس بگوید: مشکل از رسایی نیست که مشت شما را بازکرده، مشکل از شماست؛ چرا کودتای پارلمانی میکنید که خبرش برای رسانههای معاند جذابیت دارد.
🇮🇷 هفتهنامه «۹ دی»
.
#اللهم_صل_علی_محمد_و_ال_محمد_و_عجل_فرجهم
🇮🇷#اخبار_را_با_کانال_خط_شکن_دنبال_کنید
#السلام_علیک_یا_قتیل_المذاکرات🇮🇷😭😭
📣#کانالمون_در_ایتا_افتتاح_شد👇
https://eitaa.com/xcbnbbh
🔰وقتی با یک تیم رسانهای لوس اما کودن و پولدار طرف هستید!
✍ اختصاصی "۹ دی" || بعداز انتشار تصاویر مسدود بودن سامانه نمایندگان برای ثبت بیانیه و استیضاح توسط نمایندگان تهران(اینجا) که درنوع خود پس از بستن چهارماهه مجلس، اقدامی عجیب و در راستای #کودتای_پارلمانی تفسیر میشود، یکی از رسانههای اقماری رئیس مجلس، انتشار گسترده این خبر در رسانهها را نشانه پولپاشی عنوان کرد.(اینجا)
◼️گفت کافر همه را به کیش خود پندارد! وقتی دائما درحال گرفتن پروژه و سفارش پروژه رسانهای هستید، چنین تصوری از بازتاب یک خبر مهم، چیز عجیبی نیست. این رسانه کودن، بدون تکذیب این خبر (که البته به دلیل استنادات قابل تکذیب هم نبود) تنها به بازتاب آن اشاره کرد که این کار ازنظر منطقی به معنای پذیرفتن اصل خبر بود. بااین وجود این رسانه که از ضریب هوشی پایینی برخوردار است، درمطلب جدیدی ادعا کرد ما کجا نوشتهایم که بسته بودن سامانه را پذیرفتهایم!
◽️معمولا رسانههایی که فقط با ارتزاق منابع بیپایان مالی وصل به ... حمایت میشوند، مثل بچههای لوس و نونوری هستند که بدیهیات را نمیفهمند. کانال مذکور در ادامه، یادگاری دیگری از کودن بودن را برجای گذاشت وضمن عقبنشینی از ادعای قبلیاش نوشت: برفرض پولپاشی نکردید، چرا اخباری منتشر میکنید که مورد استقبال اپوزیسیون و دشمنان ولایت قرار بگیرد؟
◼️یکی باید به این بچه پولدارِ کودنِ لوس بگوید: مشکل از رسایی نیست که مشت شما را بازکرده، مشکل از شماست؛ چرا کودتای پارلمانی میکنید که خبرش برای رسانههای معاند جذابیت دارد.
🇮🇷 هفتهنامه «۹ دی»
.
#اللهم_صل_علی_محمد_و_ال_محمد_و_عجل_فرجهم
🇮🇷#اخبار_را_با_کانال_خط_شکن_دنبال_کنید
#السلام_علیک_یا_قتیل_المذاکرات🇮🇷😭😭
📣#کانالمون_در_ایتا_افتتاح_شد👇
https://eitaa.com/xcbnbbh
- ۳۲۹
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط