و‌گریستم‌ بھ‌ یاد‌ تمام‌

و‌گریستم‌ بھ‌ یاد‌ تمام‌
رویا هایـےکھ‌ تامـےخواستیم‌
نوازششان‌ کنیم‌ پژمردند . .🌱!'
دیدگاه ها (۷)

دوغ یا نوشابه؟😁

در کشاکشتمام سختی‌هاو کم آوردن‌هاییکه زندگی برایمان رقم می‌ز...

- بسیارسخن‌بودونگفتیم‌و‌گذشتیم . . .!

گاه آدمی تنهاتر از آن است که سکوتش می‌گوید!#محمدعلی_بهمنی

و ناگهان به یاد انچه با تو گذرانده بودم،گریستم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط