«متولد 1380/07/30 هستم با افتخار»

«متولد 1380/07/30 هستم با افتخار»
حتی اگه ده 80 نیستی بزار تو پیجت تا نشون بدی تو با تحقبر کردن ادما خوشحال نمیشی در اصل شعورت بالا تر از این حرفاس
دختره متولد هشتاده پست گزاشته -:این جمله شاید واسه خیلیاتون آشنا باشه
آره دختره متولد هشتاده ینی نهایتا ١٥ سالشه
منم ب ی ادم ٢٥ ساله حق میدم ک فک کنه ی دختر ١٥ ساله بچه اس
ولی بازم ب ی بچه ٥ ساله هم حق میدم ک فک کنه اون دختر واقعا بزرگه
چرا همیشه دنبال مسخره کردن هم دیگه ایم؟
بیاین از ی زاویه دیگه ب دنیای این نهایتا ١٥ ساله نگاه کنیم: 
این دختر قدرت تفکر داره، میتونه بدیهای دنیارو درک کرده باشه
این دختر، میتونه ب خاطر ی مشت ادم نامرد، دیگه دختر نباشه
این دختر، میتونه بچه ی کار باشه
این دختر، میتونه یتیم باشه
این دختر، میتونه بچه طلاق باشه
این دختر، میتونه یه بیماری سختو پشت سر گذاشته باشه
همین دختر دل داره، میتونه عاشق بشه
این دختر...
بیاین قضاوت نکنیم 
مگه شمایی ک دهه هشتادو مسخره میکنین ی روز ب سن همونا نبودین؟؟
اونوقت ی عده ادم دور هم جمع میشن و واسه سرکوب کردن دهه هشتاد اهنگ میسازن
بیاین از این بعد اگه کسی بهتون گفت من دهه هشتادیم ب این فک نکینم ک خیلی بچه اس، ب این فک کنیم ک منم ی روز همسن این ادم بودم 
ب این فک کنیم ک هنوز چقد دیگه باید با این زندگی بجنگه
بیاین ی جور دیگه ب این دنیا نگاه کنیم
دهه هشتادیا ک زامبی نیستن
بیاین خوبی و بدی رو کنار هم ببینیم
بیاین دنیامونو عوضپ کنیم
#دهه_هشتاد

کپی شده..کپی کنید..
دیدگاه ها (۲۹)

:)

چشام میسوزهسرم درد میکنه خسته عم ولی خابم نمیبره تک و تنها ت...

مبارکککککککککککککه روزتون

روزتون مبارک داداشیای گلم

زنجیر رفته تو باسن آدم فضایی ؟یکی بگه ادامه زنجیر که به دستش...

روز مهمونی ویو ات چقدر خوشگل شدم من قربون خودم برم وای ات ب ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط