کی جرات داره اینجا بخوابه من که ندارم سکته می کنم

کی جرات داره اینجا بخوابه من که ندارم سکته می کنم
دیدگاه ها (۸)

یا ابوالفضل العباس..‌.

کشتی کج خخخخ

ووووی

خوب من دارم سکته می کنم یا شما هم هستین

الستور اعتقاد داره بچه باید زود بخوابه 😂

وای فردا کارنامه میدن دارم سکته می کنم مطمعن هستم خراب کردم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط