دل ز تن بُردی

دل ز تن بُردی
و در جانی هنوز...

دردها دادی
و درمانی هنوز...

#امیرخسرو_دهلوی
دیدگاه ها (۳)

تا چَند باشی دردِ مَن‌؟درمانِ مَن شو ساعتی... 👤 #نظامی

تا خرمنت نسوزدتشویش ما ندانی‌....👤 سعدی

تو مرا جان و جهانی چه کنم جان و جهان را

گر هست جانی در تنم، بهرِ تو می‌دارم نِگه... #امیرخسرو_دهلوی#...

𝘿𝙖𝙧𝙞𝙪𝙨𝙝🤍💤دل زِ تن بُردی و در جانی هنوز...!#داریوش_اقبالی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط