گوناگون sajad2 29831505

دیدگاه ها (۴)

یا پیغمبر😨😨😨😨

تبریک

«مذاکره، میدانِ جدیدِ درگیری است؛در توافقِ بورگن‌اشتوک،ما «ا...

«مذاکره، میدانِ جدیدِ درگیری است؛در توافقِ بورگن‌اشتوک،ما «ا...

خوبم!!!!!!!! اما اگر فکر کنم....گریه ام خواهد گرفت!!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط