دین و اندیشه hadiskhanom 10050122

دیدگاه ها (۱)

..بعضی از ادم ها ویترین قشنگی دارند!طوری که تو شاید حسرت اون...

#پست_موقت

السلام_علیک_یا_ابا_عبدالله_الحسین

ساعد الله قلبکی سیدتی زینب الکبری 🖤

تو برای من فقط یک اسم نیستی…‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌یاحسین 😭❤️#ستایش_قل...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط