من نمیدونم هوادارا چرا ایقد استرس دارن

من نمیدونم هوادارا چرا ایقد استرس دارن
خو بازیه دیگه یا استقلال میبره یا لمگ میبازه بیشتر این ک نیس😄 😄
دیدگاه ها (۳)

ایوانشیش دست به دعا شده😂 😂

خدا هرکسیو ک بخواد خوشبخت کنه استقلالیش مگنه و هزکسیو بخواد ...

مهتی اقای دزد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط