عکس‌نوشته و پوستر nafas1312 23657591

دیدگاه ها (۱)

من دیگه طاقت ندالم اذانو کِی میگن😭

خوشبختییعنی... یه نفر باشه به خاطرهتوضربان قلبش بالا پایین ...

آدمی که نیمه اش نباشدزبان انتظار را نمی فهمدهمه چیز برایشیا ...

ای کاش که دکتربشناسد مرضم رایک #تُ وسطِ اینهمه دارو بنویسد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط