رنگ موهااااااش قشنگه#___#

رنگ موهااااااش قشنگه#___#
دیدگاه ها (۷)

^___^

تحمل نداره نباشی دلی که تو تنها خداشی

گذر زمان خراش را خوب میکندزخم چیز دیگریست...

:-)

چقدر قشنگه اگه تو با همون رنگ قدم زنون بخوای رد بشی

ولی سبزرزز نه این که رنگ مورد علاقم باشه ها رنگ مورد علاقم آ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط