بدون توخواهم مرده

بدون توخواهم مرده
دیدگاه ها (۶)

ای کاش جایی توبودم

من غمگین هستم

واسم قدیمی شدی

کاش دوباره زیرچشمی بهم نگاه کنی

پشت توخواهم ماند....

این مرده...

واقعا مرده؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط