بد تر این بود که یکی میومد نصفشو میخورد و ما می خواستیم خ

بد تر این بود که یکی میومد نصفشو میخورد و ما می خواستیم خودکشی کنیم!!!!
دیدگاه ها (۴)

های های

والا به خدا

انقدر حالم به هم میخوره

u

رهبر شهید انقلاب اگر بر فرض محال خواستیم مذاکره کنیم با این...

واقعا شیپ خوبی میشدن

ما بدی ها را با نیکویی مبدل می کنیمکار ما با بندگان بدجز این...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط