میدونی چرا روز پسر نداریم؟؟؟
میدونی چرا روز پسر نداریم؟؟؟
چون وقتی که از بچگی میره سرکار مرد میشه
وقتی از همون بچگی رو ناموسش حساس و غیرتی میشه مرد میشه وقتی همه ازش انتظار دارن مرد میشه...
اصلا پسر تو سختیاست که مرد میشه...
پس اینقدر نگید که روز پسر نداریم...
بعضی پسرا مَردن، مَرد...
اینم به افتخار همه داداشیام💖 💗
┄┄┅┅✿🍃 ❀💜 ❀🍃 ✿┅┅┄
چون وقتی که از بچگی میره سرکار مرد میشه
وقتی از همون بچگی رو ناموسش حساس و غیرتی میشه مرد میشه وقتی همه ازش انتظار دارن مرد میشه...
اصلا پسر تو سختیاست که مرد میشه...
پس اینقدر نگید که روز پسر نداریم...
بعضی پسرا مَردن، مَرد...
اینم به افتخار همه داداشیام💖 💗
┄┄┅┅✿🍃 ❀💜 ❀🍃 ✿┅┅┄
- ۶.۵k
- ۰۳ مرداد ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط