کاش تنها نبودیم ....

کاش تنها نبودیم ....
کاش
دیدگاه ها (۴)

وووووووی

الکی مثلن منم

من و مائده جووووون سر افطار

بهترین سکانس وارثان

ای کاش

ولی من ادم شکاکی نبودمتاوقتی که دیدم تمام شک هام واقعیت هستن...

،غم ، ناشی از هوش است.هرچه بيشتر برخى چيزها را درک کنی ، بیش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط