میگم .....گفتم از شما هم نظر بخوام ، احمقانه ست که روی on

میگم .....گفتم از شما هم نظر بخوام ، احمقانه ست که روی onceler که کراش بچگیم بود دوباره کراش بزنم ؟😐😐😐 لعنتی کراش زدم روش تا الان ۱ ماه هست که گیر افتادم ،🤣🤣😐😐🗿
دیدگاه ها (۸)

بدبخت شدم رفت ، امتحان های ما انلاینههههههه و سختتتتتتت

واییی چقدر عاشق آهنگ هیولایی در پاریس هستم

هی ، خبر خوب ، گفتم که از ویسگون میرم ، کامنت هارو دیدم دیگه...

بچه ها دارم روانمو از دست میدم این همه شخصیت جذاب تو مانهوا ...

خبری بسیار عجیب

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط