از بس اینجا پره عکس ادمای کره اییه فک میکنم اومدم کره😭 😂

از بس اینجا پره عکس ادمای کره اییه فک میکنم اومدم کره😭 😂
دیدگاه ها (۳۸)

:|

😅

😒 😒 😒

خواستم عصر بزارش😅 ویس خراب شد

اینجا با مامانم اومدم ازم عکس گرفت

سلامخوبین تازه اومدم ویسگون و عکس اوسیمو ته گالریم بود پیدا ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط