سهلااام نکبتای دیوووونهههخ

سهلااام نکبتای دیوووونهههخ
صوبتون به هه هه ه ه خییر
ایشولا به حق این روز عزیییز
چاییتون داااااااق باشه تایه گولوپ میخورین دهنتون بسووووزههه دلمون خنک شهههه
ایشولاااا
ایشولاا
خخ
دیدگاه ها (۱۳)

واقعن دم هممون گرررمخخاوکی اوووووووکیyesآی ام نعم

ای خدا بگم چیکارت کنهههههای داعشه لنتیخخخ

no pvnoooooo pv....یه دوست عزیزی اومده میگه آخه چرا یه پست ...

والا یادمه قدیما وقتی جایی شلوق پلوق یا شیمپله شیمپو بود اصن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط