🙂

🙂
دیدگاه ها (۰)

کدوم راهبه خیلی خفن بود

داشتم از پنجره بیرون خونه رو عکس می گرفتم حواسم نبود فلش گوش...

بچه ها کسی می دونه این عکس مال چه مانهوایی؟؟؟؟

چند روزی‌ست که یک مداحی با حال‌وهوایی متفاوت از موسیقی آیینی...

‌‌‌‌‌اورانیومتونو بردیم،کاه و یونجه آوردیم!‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط