مهدی جان!
مهدی جان!
سوالی ساده دارم از حضورت ...
من آیا زنده ام وقت ظهورت ...
اگر که آمدی من رفته بودم ...
اسیر سال و ماه و هفته بودم ...
دعایم کن دوباره جان بگیرم ...
بیایم در رکاب تو بمیرم...
بر چهره پر ز نور مهدی صلوات ...
بر جان و دل صبور مهدی صلوات ...
تا امر فرج شود مهیا بفرست ...
بهر فرج و ظهور مهدی صلوات...
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
سوالی ساده دارم از حضورت ...
من آیا زنده ام وقت ظهورت ...
اگر که آمدی من رفته بودم ...
اسیر سال و ماه و هفته بودم ...
دعایم کن دوباره جان بگیرم ...
بیایم در رکاب تو بمیرم...
بر چهره پر ز نور مهدی صلوات ...
بر جان و دل صبور مهدی صلوات ...
تا امر فرج شود مهیا بفرست ...
بهر فرج و ظهور مهدی صلوات...
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
- ۱.۵k
- ۲۶ آذر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۴۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط