آهاےدوستای عزیزی که دارین این
آهاےدوستای عزیزی که دارین این
پُست رومیخونید
بله باشماهستم!
ازخُدامیخوام
به همه آرزوهای خوب
وقشنگِتون بِرسید
وتوزندگیتون
همیشه لَبخندبزنیدو
موفق باشید
ممنونم ازحضورباصفاتون.
پُست رومیخونید
بله باشماهستم!
ازخُدامیخوام
به همه آرزوهای خوب
وقشنگِتون بِرسید
وتوزندگیتون
همیشه لَبخندبزنیدو
موفق باشید
ممنونم ازحضورباصفاتون.
- ۲۱۷
- ۲۸ تیر ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط