عادلانه نیست ‌که هیچ چیزی خشحالم نمیکنه

عادلانه نیست ‌که هیچ چیزی خشحالم نمیکنه
درحالیکه هرچیزی ناراحتم میکنه‌
دیدگاه ها (۱۱)

😹👍

🖤!

💕

‏منتظر عکس کنار درخت کریسمس هاتون زیر تابلوی وان یکاد هستیم ...

عادلانه نیست.....

رفتنت ناراحتم نمیکنه هیچ خوشحالم هم میشم😂🤷🏻‍♀️

اگه اذیتت میکنم فقط برو❗️رفتنت اصلا ناراحتم نمیکنه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط